2013. február 2., szombat

Favourites!

Sziasztok!
Ma megmutatom nektek a mostani kedvenceimet, amiket sokat használok és nagyon szeretek. 


- SuperExtend szempillaspirál (AVON)
- ColorTrend-es körömlakk: DELUXE (AVON)


Erről a kettőről bővebben itt olvashattok.

- Extra lasting fekete szemhéjtus (AVON)



 - Labello - Soft rosé ajakbalzsam
Én nagyon szeretem. Tetszik a csomagolása, az illata (bár nem annyira illatos), minden. Az ajkaimat elég jól ápolja és egy kis színt is ad neki. Néha egy szájfény alá is felteszem. 

- Balea Young - Peachy Rose tusfürdő
 IMÁDOM!♥ Annyira jó az illata, hogy ahhww! Nagyon szeretem a barackot és a rózsát is úgy hogy BEST! Szerintem ez a tusfürdő nagyon csajos és tavaszias, szóval irány megvenni!! A csomagolása is szuper. Nem tudok róla rosszat mondani.

- Parfüm:



Ezt a parfümöt karácsonyra kaptam. Nem nagyon ismerem a márkáját, de az nem is annyira fontos, hiszen az illata valami csodás. Eléggé nőies..kellemes és hmm kicsit édeskés illatú. Nagyon passzol ehhez az időjáráshoz. 

- Egy kis finomság: Cerbona müzliszelet:

 Nagyon finom és teli van (olyan) gyümölccsel, amit szeretek. Szerintem nem is kell többet mondanom. A sok közül ez a kedvencem!

- Kedvenc film: 


Sose tudom megunni. Szerintem nagyon jó film!


Nektek mik az aktuális kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése