2013. május 4., szombat

Miss Sporty és NYC rúzs TESZT

A nyárra szerettem volna szép színes rúzsokat, mert szerintem egy hangsúlyos száj is feldobja az átlagos szettet.
Úgyhogy be is szereztem két gyönyörű szép rúzst.



Bal oldalon: Miss Sporty 058 Malaga
Jobb oldalon: NYC Ultra Last 405 Blue Rose

A kép nem annyira hozza vissza, ennél kicsit erősebb színek!

Miss Sporty 058 Malaga rúzs: 
A Glamour-napokon szereztem be a Müllerben. Eredeti ára kb.1000ft. Egy olyan rúzst szerettem volna, ami tényleg elég pigmentált és szép vörös/piros színű. Meg is találtam a Miss Sporty állványán.
Egy kicsit gyümölcsös illata van, amit imádok. Én általában ecsettel viszem fel, hiszen utcán nem akarok annyira vörös rúzzsal mászkálni. Elég tartós. Ha eszünk, iszunk egy kicsit megkopik, de még akkor is halvány piros színű marad az ajkunk.
A csomagolása semleges, nekem annyira nem tetszik, mert nagyon nehéz kitalálni, hogy ez egy Miss Sporty-s termék, apró betűkkel van feltüntetve az alján.
De ettől függetlenül nagyon szeretem és tudom ajánlani!

NYC Ultra Last 405 Blue Rose rúzs:
Gyönyörű pink rúzs. Imádom! Láthattátok is az Áprilisi kedvencekben. Ezt a csodát a Rossmann-ban vettem 400ft-ért!!!! A leárazottak között volt, becsomagolva, tehát hibátlan volt. Egyértelmű volt, hogy jött velem haza!
Már sokszor volt rajtam. Elég pigmentált. Ecset nélkül is feltudom vinni.
Egy kis probléma van vele, hogy nem lehet teljesen lecsavarni. Nagyon kell vigyázni, amikor vissza akarjuk rakni a kupakot. Egyszer kétszer már én is belenyúltam...
A csomagolása elég vagány :). Nekem tetszik ez az átlátszó kupak.
Büszke vagyok magamra, hogy megtaláltam! :)

Így néznek ki rajtam.

Nektek megvan valamelyik? Vélemény?


 Bloglovin'-on is megtaláltok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése