2013. február 11., hétfő

Valentin's day nails

Sziasztok!
Elindult ez a hét is...hát igen. Viszont ezen a héten lesz Valentin-nap. Szóval mindenki lázban ég. Akinek pedig nincs partnere megússza azzal, hogy neki egy sima, hétköznapja/hete lesz. :) Mint nekem..

Az alkalomra illő körömlakkjaim szép sorban. :)

 Hogy azért mégis legyen egy kis 'feeling' szedjétek elő az összes rózsaszínes, pirosas, Valentin napra illő színű körömlakkjaitokat és fessétek ki kedvetek szerint. 

Itt van néhány ötlet:


Az én körmöm:

Ma megmutatom, hogy nekem milyen lesz a körmöm azon a bizonyos napon. 



Egyszerűen elkészíthető köröm. Két körömlakkot használtam hozzá. 

Először is egy sima rózsaszínnel, majd egy pirosas-csillámos lakkal festettem le a körmöm.


Azért ilyet csináltam, mert nekem nagyon tetszik ez a Lovely-s lakk. Anyukám körömlakkjai közt találtam és egyből beleszerettem!

Remélem tetszett. 
Kérdés, kérés esetén írjatok a pomogacsfanni@gmail.com-ra.

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése