2013. január 5., szombat

Zsákmány, outfit

Sziasztok!
Karácsony környékén tudjátok ti is mennyi leárazás van. Na hát ez még most is tart. Szóval ha beszeretnél szerezni néhány klassz cuccot olcsón irány vásárolni! Én karácsony előtt is voltam, amikor minden üzlet dugig volt, illetve most pénteken is. Még rengeteg helyen tartanak a leárazások.

Szerintem hova érdemes bemenni?!
-Mindenhova nézzetek be. De tényleg! Megfogtok lepődni, higgyétek el. Egy kicsit drágább helyeken is vannak kincsek. Gondolok itt pl. a Promod-ra: Körülnéztem és nagyon meglepődtem. Most az őszi/tavaszi kabátok le vannak árazva kb. 5000ft-ra. Szerintem megéri. Olcsóbban úgyse tudnál venni máshol se. Főleg nem tavasszal/ősszel. Ha most beszerzitek nem kell már foglalkozni vele. :)
-A H&M-ben is rengeteg leárazás van. Nekem ez az egyik kedvenc boltom. Az árai is elfogadhatóak, főleg leértékelve! Ha pulcsi hiányban szenvedtek mindenképp nézzetek be. De ezenkívül még találtok leárazva pólót, gatyákat, szoknyákat és blézereket(érdemes ilyenkor megvenni amikor féláron vannak).
-NewYorker: Az árai fantasztikusak. Nagyon divatos, fiatalos ruhákat tudtok beszerezni fillérekért. Karácsony előtt 1500ft-ért vettem ott egy táskát, illetve 3000ft-ért egy farmert!! Érdemes benézni.
- dm: A karácsonyi csomagok féláron vannak!!!(tusfürdős, parfümös csomagok....stb.)
- Reserved: Ha egy szép ruhára vágytok lessetek be. Illetve itt én még a sapkákat, sálakat ajánlom figyelmetekbe, amik jó áron vannak.

Bocsánat, hogy ennyit írtam, de ki kellett írnom magamból! :)
Most már jöhetnek a szerzemények!(:

Burgundi és sötétkék csíkos felső: H&M
Fekete szoknya: H&M 

Vélemény:
  • A póló iszonyat kényelmes és nagyon meleg. Az ára nagyon jó, 1500ft-ba került. 
  • A szoknya egy egyszerű fekete szoknya. Olyan anyaga van mint egy pólónak, szóval kicsit vékony. De igazából én azért vettem, hogy a harisnyáim, leggings-eim fölé tudjak mit felvenni. Szerintem minden szekrénybe elkél egy, mert bármivel fel lehet venni. 
Ezt a két darabot is lehet hordani egymással. Hogy feldobjátok a szettet, vegyetek fel hozzá egy hosszabb nyakláncot vagy tűzzetek ki egy virágot a pólóra.

Akár a kettőt egybe is hordhatjátok, ahogy nektek tetszik.

Nyaklánc: Avon
Virág kitűző: Nem tudom! :)

Mint már említettem a NewYorker-be vettem egy farmer nadrágot pár ezer forintért. Ez az. AMISU márkájú. Sötét farmer, bár ezt a kép nem adja vissza.

 Póló: H&M
És itt van álmaim pólója. Már nagyon régen kinéztem magamnak és vártam, hogy leárazzák. És leárazták! Féláron tudtam megvenni, aminek nagyon örültem. Ahogy megláttam a leárazottak között, egyből tudtam, hogy ő már az enyém! :)) Amúgy pedig ez volt az egyik karácsonyi ajándékom.

 
Egy szürke és egy burgundi színű kesztyű: H&M


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése