2013. január 12., szombat

KEEP CALM and BE HAPPY

Sziasztok!

Már régen írtam nektek. Elnézést. Csak nem volt miről és ami eszembe jutott az kicsit hosszabb történet. Megvártam vele a hétvégét és tessék mindjárt mondom is hogy miről lesz szó.

Ez a kép mindent elmond és én se tudom jobban megfogalmazni. Vagy mégis! :)
A mai bejegyzés arról fog szólni, hogy a mindennapi stressz mellett hogyan tudsz lazítani, nyugodtabb hangulatot varázsolni környezetedben. Most amúgy is felvételik, meg ilyenek vannak, amik eléggé stresszessé, izgulóssá teszik az embert.
Megmutatom nektek én miket használok a mindennapokban és ezeket ti is bátran próbáljátok ki!! :)







Testgyertya
Olvassatok utána! Nekem bevált. Egy stresszes nap után, vagy előtt mindig alkalmazom. Vannak illóolajas testgyertyák is. Mint látjátok az enyém levendulás. Szerintem nézzetek körül néhány bioboltba.

Lábfürdő
Ha nem vagy jó alvó, sokat forgolódsz az ágyban akkor próbáld ki.
Először is nekem bevált. Általában ettől úgy alszok mint a bunda. Másrészről egy próbát megér.
És még a lábad is köszönetet mond érte!
Én ezt nemrég kezdtem el alkalmazni. Este lefekvés előtt szoktam csinálni egy jó forró lábvizet, amibe rakok fürdősót is.
Tévénézéshez, teázáshoz BEST!




Ha már tea...
A tea is nagyon jó nyugtató hatással rendelkezik, válassz belőle kamillásat. Ha az mégsem nyerte el a tetszésedet, akkor válassz mást. Rengeteg gyógynövényes, gyümölcsös tea van.

Illatgyertya
Az illatgyertya nagyon jó az ilyenekre. Ha éled a mindennapi életed és közben a jó illatokat szippantod be az csak jó lehet. Mindig olyat válassz, ami neked tetszik és bármikor szagolgatnád!

Akár készíthetsz saját kezűleg is.













Mivel az illatgyertyák kicsit drágák és nem is tartanak olyan sokáig szerintem egy pénztárca kímélőbb megoldás az illóolaj.
Rengeteg fajta van belőlük és itt is rajtad múlik milyet szeretnél. Mint látjátok az én két kedvencem a levendulás és mézes keverék. Mindegyikből cseppentek és annyira jó illat lesz, hogy ahhw. Este szoktam, alváskor, szóval én gyertyafénynél alszom el. Szerintem egyszerű és nagyszerű.

Hát ennyi lett volna. Remélem tetszett és kipróbálgatjátok a dolgokat.
Hisz mindenkinek jár egy kis kikapcsolódás. Amelyik megtetszik, beválik azt alkalmazzátok bátran.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése