2013. január 3., csütörtök

Könyvajánló - Karácsonyi ajándék 1.

Sziasztok!
Már írtam, hogy lesz egy olyan bejegyzés, amiben megmutatom a karácsonyi ajándékokat. Na hát szép sorjában. Nem egyszerre fogom bemutatni őket.

Ma egy könyvet mutatok be:

Nagyon örültem, amikor megláttam a fa alatt. (köszönöm anyu♥) 
Ez egy divatkalauz tele képekkel, sztárokkal, és teljesen átlagos emberekkel. Mint ahogy az újságokban is lenni szokott minden alakformáról külön írnak. Rengeteg tipp, ötletet tudok/tudsz belőle meríteni. Megmutatja, hogy egy sima szettet, hogyan dobj fel és megmutatja, hogy egy vadabb ruhadarabot, kiegészítőt (legyen az farmer, táska, bőrgatya) hogy viselj. 

Ahogy már az elején is látjátok tele van Tedd! - Ne tedd! szöveggel. Szerintem ez nagyon ötletes, hisz egy-két szó mindent elmond, hogy mit szabad és tilos viselni. 

IMÁDOM! Bár még csak bele-bele olvasgattam, de abból is sok újat tudtam meg!!


Ajánlom annak, aki szereti a divatot-szeret divatosan öltözködni, esetleg nem tudja hordani egy-egy ruhadarabját, minden nőnek, magasaknak, vékonyaknak, kicsit duciknak, akik nem tudják mit vegyenek fel, hogyan takarják el nem kívánt testrészeiket és egyszerűen mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése