2013. május 19., vasárnap

NYC Liquid Lipshine TESZT

Sziasztok! 
Itt a jó idő, meleg és a szünet! :) Elnézést, hogy régen volt bejegyzés, de most lett időm, kedvem és egyebek.
Ma a legeslegeslegkedvencebb szájfényemet mutatom be.


NYC liquid Lipshine 578 - Bowery Blush:

Azzal az elhatározással szereztem be ezt a szájfényt, hogy "kell nekem egy kicsit sötétebb szájfény!" és hát ő lett belőle.
Már egy-két hónapja megvan és nagyon megszerettem, láthattátok is az Áprilisi kedvencekben.


A csomagolása nekem tetszik. Egyszerű, de jó. 
Könnyen elfér a táskába, a műanyag csomagolása miatt pedig összetörni se tud.


Gyönyörűen csillog és elég pigmentált a színe. Én egy kicsit sötétebb színűt választottam a Bowery Blusht, ami egy kicsit pirosas árnyalatú.
A mindennapokra tökéletes, mert pont annyira élénkíti a szám színét amennyire kell.

Az állaga kicsit ragacsos, de tényleg csak egy kicsit. Hamar meglehet szokni, főleg ha nem sokat rakunk rá. Én először aplikátorral felviszem, majd kézzel szoktam szétkenni, így elérve a tökéletes hatást.

Tartóssága egy-két fokkal jobb az átlagnál.
Az illata valami isteni! Vaníliás, csokis, nem lehet pontosan megmondani, de édes illata van az tuti.
Az ára kb. 500ft, ami szerintem nem sok.

Összességében öröm felvinni a számra a jó illata és színe miatt. Nagyon olcsón belehet szerezni és megéri az árát. Csak ajánlani tudom és én is biztosan újra venném.


Nektek mi a véleményetek erről a szájfényről?



1 megjegyzés: