2013. május 24., péntek

Tavaszi HAUL

Mint minden hónapban, májusban is vásárolgattam. Már kellő mennyiség összegyűlt, és gondoltam megmutatom nektek őket.



Szerettem volna egy csíkos pólót, mert még nem volt és hát egy tökjót találtam a H&M-be. Alatta egy sima egyszerű fehér póló, mivel egyszerre lehetett csak őket megvenni, de nem bántam, mert mindig jól jön egy.
Vásároltam egy nagyon csinos fekete magassarkút is, mert vasárnap bérmálkozok és nem volt szép cipőm.


A JOY-napokon a C&A-ba (is) volt kedvezmény. Még több fehér pólóval és egy drapp színű sorttal tértem haza.


A Müllerbe általában csak akkor megyek, ha valamiféle akciók, kedvezmények vannak. A JOY-napokon is betértem egy Carmex-ért és egy sima Nivea krém-ért.

A napokban megjött az Avon rendelésem, ahonnan egy fekete SuperShock szemkontúr ceruzát és egy Avon naturals-os lehúzható arcmaszkot rendeltem. Már kipróbáltam mindegyik terméket és csak annyit tudok mondani, hogy imádom őket!

A héten betértem nézegetni a Rossmann-ba, ahol a polcokon megláttam az Essence smokey eyes ecsetét. Annyi jót hallottam már róla, és elég jó árba is van, hogy nem tudtam otthagyni.

F&F fülbevaló.


Ezt a gyönyörűséget Sopronban vettem az osztálykiránduláson a magyar tervezők boltjában. Szerintem irtó cuki és pont megy a bajuszos nyakláncomhoz. :)


 

Ééééss egyébként PÉNTEK VAN! Ezt a hetet is túléltük. Már nincs sok hátra a suliból, kitartás! Bár nekem most lesz nehezebb, mert kisvizsgáim lesznek és még nem tudok semmit, szóval a hétvége tanulással fog telni, sőt ez a pár hét is tanulással fog telni. :)

Ti mit terveztek a hétvégére? 

Puszi nektek!

3 megjegyzés:

  1. Ez az óra mekkora cuki! :D Na meg az a csíkos felső a magassarkú társaságában sem nézhet ki rosszul. :)

    Valamint: az én hétvégém is tanulós lesz, hajrá nekünk!


    http://absshowcase.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a blogod!! felíratkoztam hozzád,és követlek mostmár nyilvánosan is :))


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés