2013. március 11., hétfő

Tavaszi köröm - Spring Nails

Sziasztok! 
Elnézést, hogy már egy ideje nincs új bejegyzés, de beteg voltam és azt se tudtam miről írjak. Na de most!

Hoztam nektek egy tavaszi körmöt, amit nagyon könnyen el lehet készíteni. :)

Először is ezekkel az eszközökkel megcsináltam a körmeimet.

- körömreszelő (Claire's)
- körömápoló készlet




Ezzel a két lakkal dolgoztam. 

Menta zöld körömlakk 
(Avon-Serene)
Halvány rózsaszín körömlakk 
(Avon-Pastel Pink)
















És ilyen az elkészült köröm. 

Hogy tetszik ez a köröm? Ti most mit viseltek a körmeiteken? 

Kérés, kérdés esetén írjatok a pomogacsfanni@gmail.com-ra. IRATKOZZATOK FEL!

Hamarosan szeretnék egy NYEREMÉNYJÁTÉKOT! Lenne kedvetek hozzá? 

xoxo

4 megjegyzés:

  1. tetszik-tetszik :)))


    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia, írtál nálam kommentet így találtam rá a blogodra :) beleolvasgattam korábbi bejegyzésekbe is, tetszik,feliratkoztam :)
    Nagyon cuki ez a pöttyös köröm, ráadásul én nagyon szeretem a kéket a rózsaszínnel :) jó párosítás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen én is nem rég találtam rá a blogodra. :) Örülök, hogy tetszik. A feliratkozást pedig köszönöm! :)

      Törlés