2013. március 23., szombat

HAUL

Sziasztok! 

Már régen írtam tudom. De nem volt miről és nem akartam a semmiről írni. Viszont összegyűlt jónéhány dolog, ezért összeszedtem azokat.
Tegnap amúgy végre eljutottam vásárolni, szóval azokat a termékeket is láthatjátok majd.

Először a Beauty dolgok:



Névnapi ajándékaim.
Avon ColorTrend szemhéjpúder (duo) - SUNBURST 
Avon ColorTrend (lila) szemceruza - PURPLE ROSES
Essence nude glam körömlakk - 02 iced strawberry cream

Múlt hónapban/ hetekben vásárolt dolgok.
 Garnier Pure Matt-Brusher miteszerek és faggyú ellen
Balea színezett hidratáló 
Avon care ajakbalzsam szőlőmaggal és E-vitaminnal 
Avon ColorTrend korrektorstift - Light 
NYC LIQUID lipshine - 578

E heti Avon rendelés
 Avon care hidratáló arckrém méhpempővel 
Avon clearskin mélytisztító arcpakolás mitesszeres bőrre 
Avon korrektor - Light

Tegnap vásároltam
 Lovely körömlakkok - átlátszó: Nr 20, rózsaszín: Nr 432 
(Most a Lovely lakkok le vannak árazva, én ezeket 250ft-ért vásároltam.)

Helia-D tápláló arctisztító tej
 


Egyéb: 

Beszereztem a SZJG utolsó részét is :)
  
Szintén tegnap vásároltam.
póló: Reserved
napszemüveg: H&M


A beauty termékekről szeretnék majd írni. Ha esetleg valamelyik jobban érdekel titeket írjátok meg kommentbe vagy a pomogacsfanni@gmail.com-ra.


Ti mit vásároltatok mostanában?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése