2013. február 26., kedd

DIY karkötő - bracelet

Sziasztok! 

Kitaláltam egy egyszerűen elkészíthető karkötőt. Pénztárca barát, hiszen általános otthon lévő dolgokat alkalmaztam.
Kezdjük is.

Ami kell hozzá...


 És amit használhatsz díszítéshez...

(Bocsi hogy kétszer van a madzag..)




 1. lépés: A WC-papír gurigát vágjuk el egy helyen



2. lépés: Vágjunk belőle tetszés szerinti karikákat (ez lesz az alapunk)

Ez lehet vastag, keskeny, ahogy tetszik.
3. lépés: A díszítés! Mint a képen láttuk, használhatsz anyagokat, madzagot, körömlakkokat, festékeket, gyöngyöket, amiket szeretnél.

Én két karkötőt készítettem bemutatásképpen:


Az 1.-t úgy készítettem el, hogy a madzaggal körbetekergettem, a végeit leragasztottam. Majd átfestettem rózsaszín és csillámos körömlakkal.

A 2.-ra csak simán ráragasztottam egy általam kiválasztott anyagot.


Könnyen elkészíthető és az egész rád van bízva!
Ha elkészítettétek feltétlenül küldjetek róla képet a pomogacsfanni@gmail.com-ra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése