2013. január 19., szombat

Winter clothes

Sziasztok! 
Ma megmutatom nektek, hogyan öltözzetek melegen és divatosan egyszerre.Tippek, praktikák.


1.                                                                      
2. 

  • Az 1. szett egy egyszerű összeállítás. A barna színen van a hangsúly. Nekem tetszik, mert letisztult összhatást kelt. Szerintem ez egy kényelmes viselet (farmer, lovaglócsizma,pulcsi= 100% kényelem), szóval suliba,munkába vagy csak leugrani a boltba is jó.
  •  A 2. képen a bordó a fő szín. Ez már egy kicsit vadabb szett, hiszen a fekete-bordó kombó és a magassarkúról nekem a rockos-csajos stílus jut az eszembe. 


Az ilyen időben nem szégyen melegen öltözködni. Tudtátok, hogy ha egy jó nagy kötött pulcsira veszed rá a pufikabátod szupertrendi lehetsz? :) Én igen.

Keressétek elő a kedvenc garbóitokat, pulcsijaitokat (vagy akár a pasid pulcsiját!) és bátran hordjátok őket ebben a nagy zimankóban.







A képen is láthatjátok, hogy milyen jól néz ki ez így összerakva.


Továbbá: Sál minden mennyiségben!! Védd a nyakad a hidegtől, mert szerintem te se szeretnél egy torokgyulladást. Itt van néhány kép, amik mutatják, hogy minél nagyobb és melegebb, annál jobb!






Ha már pulcsi, sál akkor jöjjön a csizma....

Legyen, meleg, kényelmes, trendi - ezek a fő szempontok. Most divat a szegecses és a szőrmés is.

Tipp: hordjátok őket lábszármelegítővel! (melegebb,trendibb,jobb)


Ne feledjétek...hideg van és könnyen meglehet betegedni. Öltözzetek melegen! Igyatok teát! Szedjetek vitamint! Akár kúrálhatjátok néhány tippemmel !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése