2013. január 17., csütörtök

AVON

Sziasztok! 
  • Nagyon durván havazik. Nálatok is? Jó most már nem esik, de egész nap esett. Kb. 20-40cm hó van mindenhol! Ilyenkor már nem szeretem a havat. Miért nem karácsonykor volt?! Na mindegy...
  • Képzeljétek ma érkezett meg az AVON rendelésem. Meg is mutatom nektek.
AVON rendelés

1. SuperExtend szempillaspirál


Gyönyörű szempillákat varázsol! A keféje hosszú, így könnyedén lehet használni és nem kell sokat bajlódni vele. 

2. Őszibarack és gyapot hidratáló szemkörnyékápoló






Még nem próbáltam ki, mivel ugye ma jött meg. Viszont sajnos én nem érzek semmilyen barack illatot, ami miatt nagyon elszomorodtam. Most vagy én nekem rossz az orrom vagy nem tudom. Akinek esetleg van ilyen írjon, hogy neki mi a véleménye róla. 
Remélem használni fog és idővel megszeretem.








3.-4. Két ColorTrend-es körömlakk

Rengeteg körömlakkom van, de mostanában mégis úgy éreztem, hogy nincs olyan színű amivel szívesen kifesteném a körmöm. Amúgy sincs sok sötét színem. Ez egy bordós árnyalat, kicsit burgundi-s...(mostanában rá vagyok kattanva erre a színre). Nekem nagyon tetszik és biztos, hogy sokszor fogom kifesteni vele a körmöm.


A másik körömlakk is egy kicsit sötétebb szín. Ez a kettő közül a kedvencem. Olyan különleges színe van és annyira gyönyörűű...:)


Továbbá: Még a héten megvettem az IM-et!♥ Ajándék naptár tele helyes pasikkal! (haha♥)
Ryan Gosling ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése