2012. december 14., péntek

Feliratkozás

Sziasztok!
Hamar eltelt ez a hét. Kb. egy hét és karácsony!! Én még nem vettem meg az ajándékokat, de szerintem nem vagyok egyedül. :) Amúgy is, inkább saját kezű dolgokat fogok ajándékozni a családtagjaimnak. Ha ti sem szeretnétek nagyon költekezni karácsonykor, ti is készítsetek szeretteiteknek valami saját kezű dolgot. Szerintem örülni fognak neki. Egy szívből jövő ajándék mindig siker! (:

Ma hoztam nektek egy körömlakkot, amit a barátnőmtől kaptam. 

Ez egy Lovely körömlakk. De nem tudom melyik.. 

Kipróbáltam így simán... és hát nem az igazi. Máskor biztos, hogy egy másik körömlakkra festem rá. Amúgy nagyon megvagyok vele elégedve. Nagyon hamar megszárad és a csillámok is elég tartósak. 

FELIRATKOZÁS:
Jobb oldalt láttok egy ilyen sötét szürke sávot. Ha oda mentek az egérrel látjátok, hogy itt találhatjátok meg a +1 gombot, a blogarchívumot, az én profilomat, illetve a subscribe-t. 

Ha rámentek két lehetőséget is kihoz. Mindegyiket nézzétek meg, válasszatok és iratkozzatok fel! :) (Ha a 2.-ra kattintotok beállíthattok könyvjelzőként is!)

Ha kérdésetek lenne írjatok a pomogacsfanni@gmail.com-ra.
Aludjatok jól! Nekem sajnos holnap iskola..., de majd jelentkezem!
Addig is Taylor Swift új klipje. :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése