2012. november 17., szombat

Zene,divat

Sziasztok! 
Ma hoztam nektek egy számot, amit most elég gyakran hallgatok.



Nagyon megtetszett ez a szám. Olyan szép. Mostanában inkább ilyen lassú számokat hallgatok. A pörgésben egy kicsit lassítani kell. :)

Továbbá... (Mit csináltam ma?)
Filmet néztem. Karácsony Artúr (Nagyon cuki,aranyos télapós mese.)
                       Két pasi meg egy kicsi (Új évad...Asthon...még szokom, de amúgy egész jó.)
Edzésre mentem. (Bro'n'sis még mindig♥)
Most pedig írok nektek, gépezek stb.

+1 divattipp: Egyre jobban bejön a divatba a gallér.
Ezek lehetnek gyöngyökkel, szegecsekkel díszítve vagy simán is. Akár te is elkészítheted magadnak.
Vélemény: Nekem nagyon tetszik. Imádom. Olyan elegáns hatást kölcsönöz, amit mostanában nagyon szeretek. Csak ajánlani tudom.
Gallér minden mennyiségben.

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése