2013. május 5., vasárnap

BOLDOG ANYÁK NAPJÁT!


Remélem nem felejtettétek el felköszönteni édesanyáitokat/mamáitokat!
Meg kell köszönni nekik, hogy mennyi mindent tesznek értünk és hogy mindig számíthatunk rájuk bármi történik.

Ilyenkor nem fontos az ajándék, egy nagy puszi és ölelés elég ahhoz, hogy kimutassuk, mennyire szeretjük őket!





Az édesanya

Nincsen a gyermeknek
Olyan erős vára,
Mint mikor az anyja
Őt karjaiba zárja
Nincsen őrzőbb angyal
Az édesanyánál,
Éberebb csillag sincs
Szeme sugaránál.
Nincs annyi áldás
Amennyi sok lenne,
Amennyit az anya
Meg ne érdemelne. 




 „Nem tud úgy szeretni a világon senki
Mint az édesanyám tud engem szeretni.
Akármit kívántam megtette egy szóra,
Még a csillagot is reám rakta volna.
Mikor a faluban iskolába jártam,
Rendesebb egy gyerek nemigen volt nálam.
El nem tűrte volna ő azt semmi áron,
Hogy valaki nálam szebb ruhába járjon.
Éjjel-nappal őrzött mikor beteg voltam,
Magát nem kímélte, csak értem aggódott.
Mikor felgyógyultam, fáradt két szemében
Öröm könnyek égtek, s csókolva becézett.
Én Istenem áldd meg, őrizd meg anyámat,
Viszonozhassam én ezt a nagy jóságot.
Lássak a szemében boldog örömkönnyet,
Ne lássam én soha búsnak, szenvedőnek.” József Attila 






Fecske Csaba: A nagymamánál

A nagymamánál jó,
csak ott jó igazán.
A nagymamának sok keze van,
de ez igaz ám!

Egyik kezével főz,
a másikkal mosogat,
a harmadikkal fejemen
egy dudort borogat.

A nagymamánál jó,
mert ott van nagypapa,
aki a mezőről tücsökszavú
estét hoz haza.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése