2013. április 18., csütörtök

The Beauty Blogger TAG

Már sok mindenkinél láttam ezt a TAG-ot, úgyhogy gondoltam én is megcsinálom. Legalább egy kicsit jobban megismertek.

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes, aminek örülök, mert nem kell hajvasalóval bajlódnom.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Természetes a hajam..nincs festve. 

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Igen. Néha teszek bele hajpántot vagy csatot, de általában csak kifésülöm és kész.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Én készítem. A sok körömlakkom mellett feleslegesnek érzem a szalont.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Általában heti 1x.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen nem szoktam festeni. Nyáron, jó időkbe szoktam pedikűrözni.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Ha sietek 5-10 perc elég szerintem, de volt már 20 perc is. 

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Persze hogy gyűjtöm. :) Ha olvasok teszteket és meggyőz a termék vagy elgondolkodtat, akkor általában beszerzem.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Nem használtam még, de kiszeretném próbálni. 


11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem. Néha csak korrektor, szempillaspirál, szájfény és kész.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Itthon nem szoktam sminkelni. Ilyenkor inkább pihentetem, hidratálom az arcomat. 

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Igen persze. 
 
14. Mennyi "high-end" terméked van?
Nem vagyok biztos benne mit jelent ez, de szerintem nekem nincsenek ilyen termékeim.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Mostanában egyre gyakrabban jut eszembe mit kéne felvenni holnap. Persze reggel nem az elképzelt szerkóba öltözöm...

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Mivel még iskolás vagyok az iskolatáskámat hordom nap mint nap. 

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Sajnos 11 körül. Mindig próbálok legalább fél 11ig bebújni az ágyba..nem sok sikerrel.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Hetente kétszer táncolok és most egy kicsit életmódot váltottam, úgyhogy próbálok mindennap valamilyen mozgást belecsempészni a napomba.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
Elég alacsony. kb. 150-155cm között.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Hát ezt még nem nevezném beszélésnek..... Amúgy angolul tanulok, jövőre pedig belekezdek a németbe is.

22. Vannak háziállataid?
Igen. :) 3 kutya és egy tengeri malac! :*

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Ha tehetem mindennap fellépek. Hétvégén többször is.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Igen. Jó mások véleményét is elolvasni és ott is talál az ember néha érdekességeket. 

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Fejben jegyzetelek.

26. Hogy jött a blogod neve?
A nevem Fanni. :)

27. Milyen kamerát használsz?
Samsung egyik önfényképezőgépét. 

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A szobámat sajnos elég ritkán. Két hetente. Tudom többször kéne...

29. Mi a kedvenc színed?
Nincs kedvenc színem. Sose volt. Így tavasszal a menta és barack árnyalatok tetszenek.

30. Káromkodsz?
Egy kicsit igen. Ha felhúznak akkor viszont nagyon. Le kéne róla szoknom...

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
TV és alvás.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése