2012. november 20., kedd

Könyvajánló

Sziasztok! 

Nem szoktam gyakran könyvet olvasni. De néha nagyon megtetszik egy-kettő. Így volt ezzel a könyvel is...

 Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
 Imádom♥

Erről a könyvről kavarognak a gondolataim. Mindent egyszerre akarok leírni. Szóval össze kell szednem a gondolataimat. 
Először is....az egyik barátnőmnél aludtam, amikor megláttam ezt a könyvet. Már a borítója is magával ragadott és kíváncsi lettem. Belelapoztam....tetszett..nagyon tetszett. 
 Szóval az én saját könyvemet januárban kaptam meg, azért emlékszem ennyire, mert akkor kaptam meg a fogszabályzóm. (következtetésképpen fogszabályzós vagyok!)
 Mikor megkaptam, első dolgom volt elkezdeni olvasni. Csak faltam a lapokat. Egyszerűen annyira titokzatos és varázslatos az egész. Bennem csak tengett az adrenalin és tudni akartam mi fog még történni. 
 Beleéltem magam a történetbe. Úgy éltem át a dolgokat, mint a főszereplő. 
 Legszívesebben csak ezt olvasnám, de akkor megunnám és elveszne a varázs.
Akárhányszor ránézek erre a könyvre, eszembe jut az egész történet. Eszembe jutnak a félelmetes és egy kicsit bizarr részek. A lidércek. A képek még ma is rám hozzák a frászt!
 
 
Az én véleményem: BEST!

Remélem meghoztam a kedveteket és elolvassátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése