2012. november 5., hétfő

Hideg idő

Sziasztok!
Hétfő.... Reggel semmi kedvem nem volt felkelni, mert este se tudtam rendesen aludni. Iszonyat. Úgyhogy kicsit betegen és álmosan mentem el az iskolába. Szóval vissza a régi kerékvágásba. 
Forró tea (még kicsit náthás vagyok)


Elkezdődtek a hideg, szeles napok, szóval nem árt védeni a bőrödet-kezedet és a hajadat. A hideg szél hamar kiszárítja a bőrödet, ezért használj testápolót vagy vegyél fel egy kesztyűt, illetve a szádat kend be szőlőzsírral, mert a repedt ajak nem valami szép és neked sem olyan kellemes. Szóval szedjétek elő a sapkákat, sálakat, kesztyűket vagy szerezzetek be pár jó kis darabot. Akár a régi megunt sapkáidat is feldobhatod néhány szegeccsel, ami kicsit vadabbá teszi a szerkódat. 
Én is előszedtem egy-két sapkámat és az új szerzeményemet, amit Lengyelországban vettem. Imádom, mert meleg, puha és szőrmés.

Barna, bolyhos kötött sapka: H&M
Vajszínű, bolyhos kötött sapka: Orsay
Sötétkék kötött sapka: Reserved

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése