2012. november 12., hétfő

Abszolút csizma

Jó estét!
Megkezdődött a hét. Első napom még tűrhető volt, majd meglátjuk milyen lesz a holnap. Csak most tudtam írni, mert egész du. nem volt internet. 

Ma megmutatom nektek az én szépséges csizmámat. 

Imádom, mert rövid szárú, szőrmés és barna. És szerintem vagány is, a hátulján lévő lánccal. 
                                               Barna, szőrmés csizma: Deichmann

Vélemény: Mivel én alacsony vagyok, ezért nem nagyon szeretek hosszú szárú csizmát hordani és nem is ajánlom a piciknek. Helyette válasszatok egy boka vagy egy rövid szárú csizmát, ami nyújt, nem pedig még jobban összenyom.

Este Showder Klub Kiss Ádámmal...JEEE! Bár nem hiszem, hogy fent maradok, majd megnézem máskor. De azért ajánlom. Nekem Kiss Ádám a kedvencem. Mindig tudok rajta nevetni....sose hagy cserben..:)

Aludjatok jól!♥ Addig is Nicki ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése